Splošni pogoji spletne trgovine ten-net so sestavljeni v skladu z
Zakonom o varstvu potrošnikov (ZVPot)
, Zakonom o varstvu osebnih podatkov (ZVOP-1) ter Zakonom o elektronskih
komunikacijah (ZEKom-1).
Spletno trženje www.teoten.si izvaja podjetje Teo Ten d.o.o., Cesta Prekomorske brigade 17,
9240 Ljutomer.
Družba je vpisana v register pri Okrožnem sodišču v Murski Soboti pod številko 10097700,
osnovni kapital 21.382,00 EUR. Družba je zavezana za plačilo DDV, pod št. ID za DDV SI14329808
Splošni pogoji poslovanja določajo delovanje spletne trgovine ten-net, pravice in
obveznosti uporabnika in trgovine ter urejajo poslovni odnos med ten-net in kupcem.
Splošni pogoji poslovanja urejajo tudi posamezna pravila nakupa na prevzemnih mestih
družbe Teo-Ten d.o.o.
Kupca zavezujejo splošni pogoji, ki so veljavni v trenutku nakupa (oddaje spletnega naročila).
Uporabnik je ob oddaji naročila vsakič posebej opozorjen na splošne pogoje poslovanja in z
oddajo naročila potrdi svojo seznanjenost z njimi. Splošni pogoji poslovanja so na vpogled
tudi na prevzemnih mestih Teo-Ten d.o.o.
S potrdilom nakupa dovoljujete, da podjetje Teo Ten d.o.o., z namenom izpolnjevanja ali
uveljavljanja pravic iz pogodbenega razmerja in z namenom obveščanja vzpostavi, vodi,
vzdržuje in upravlja z vašimi osebnimi podatki neomejeno časovno obdobje. TeoTen d.o.o.
zagotavlja varstvo osebnih podatkov po Zakonu o varstvu osebnih podatkov. Kot kupec lahko
kadarkoli po elektronski pošti zahtevate, da v roku 15 dni trajno ali začasno prenehamo
uporabljati vaše osebne podatke za namen neposrednega trženja.
Pridržujemo si pravico, da izjemoma (delno) odstopimo od izvedbe naročila v primeru, če
naročenega blaga zmanjka na zalogi, če naročilnica ni bila izpolnjena v skladu s splošnimi
pogoji, ali če je prišlo do očitne napake v ceniku. V vseh takih in podobnih primerih vas
bomo o morebitnem odstopu od pogodbe z naše strani takoj obvestili po e-pošti oz. telefonu.
Opis tehničnih postopkov za sklenitev pogodbe
Kako skleniti pogodbo:
- Ko najdete artikel po vaših željah ga dodate v košarico ob kliku na tipko "Dodaj v košarico".
- Ko imate izbrane vse artikle, kliknete na tipko "košarica", katera se nahaja skrajno desno zgoraj.
- V primeru, da ste naredili napako (Dodali preveliko koičino ali dodali artikel katerega niste želeli). Kliknite na tipko "košarica", kjer boste lahko spreminjali količine oz. izbrisali nezaželene artikle.
- Za spreminjanje količine kliknete na polje kjer se nahaja količina in vnesete spremembo
- Za izbris artikla kliknete na tipko "Izbriši", katera se nahaja pod nazivom artikla ali spremenite količino na vrednost 0.
- Naslednji korak je, da kliknete tipko "Na blagajno", katera vas preusmeri na stran kjer boste vnesli vaše osebne podatke, način pošiljanja in način plačila.
- Ko boste imeli vse vpisano, boste kliknili na tipko "potrdite naročilo", kateri bo prikazal majhno informativno okno v katerem boste morali potrditi, da se strinjate z vsemi pogoji.
Vrste uporabnikov
Z enkratnim vpisom v spletno trgovino ten-net prek elektronske pošte postane
obiskovalec gost ten-net, s potrjeno registracijo v spletno trgovino ten-net
pa postane član ten-net. Tako gost kot član ten-net (v nadaljevanju tudi uporabnik)
pridobita pravico do nakupa v spletni trgovini ten-net.
Obiskovalec lahko registracijo za člana ten-net opravi prek spleta, enkratni vpis
kot gost ten-net pa je omogočen samo prek spleta.
Ob registraciji v spletno trgovino kot član ten-net pridobi obiskovalec uporabniško
ime, ki je enako kot jo je vpisal v polje za uporabniško ime, ter geslo. Uporabniško ime
in geslo člana ten-net nedvoumno določata in povezujeta z vnesenimi podatki.
Če želi uporabnik kadarkoli kasneje svoj naslov elektronske pošte zamenjati z drugim,
mora zahtevek za to poslati na marko.mihalic@teoten.si. Sprememba elektronskega naslova bo
izvedena isti ali najkasneje naslednji delovni dan, o tem pa bo uporabnik obveščen prek
elektronske pošte. Elektronsko pošto lahko uporabnik, če je vpisan spremeni tudi sam
tukaj.
Nakup določenih artikov, ki so na zalogi na posameznem prevzemnem mestu Teo-Ten d.o.o.,
je mogoč tudi brez vpisa v spletno trgovino ten-net.
Dostopnost informacij
ten-net se zavezuje, da bo kupcu še preden ga zavezuje pogodba ali ponudba,
zagotovil naslednje informacije:
- podatke o podjetju ten-net (ime in sedež podjetja, matična številka),
- kontaktne podatke, ki uporabniku omogočajo hitro in učinkovito komunikacijo (e-pošta, telefon),
- bistvene lastnosti artiklov (vključno s poprodajnimi storitvami in garancijami) ter rok veljavnosti tega podatka,
- dostopnost artiklov (vsak artikel, ki je v ponudbi na spletnem mestu, naj bi bil dostopen v razumljivem roku),
- pogoje dostave artiklov (ter način, kraj in rok dostave),
- cene, ki morajo biti jasno in nedvoumno določene in razvidno mora biti prikazano, ali že vsebujejo davke in stroške prevoza in druge dajatve, ter rok veljavnosti tega podatka,
- način plačila in dostave ali izpolnitve, ter rok veljavnosti tega podatka,
- časovno veljavnost ponudbe,
- rok, v katerem je možno odstopiti od pogodbe in pogoje za odstop (opis pravice do odstopa v skladu s 43.č ZVPot; v primerih, ko potrošnik v skladu s 43.č členom ZVPot nima pravice do odstopa, je o tem izrecno obveščen),
- pojasnilo postopka s pritožbo, vključno z vsemi podatki o kontaktni osebi ali službi za stike s kupci.
Ponudba artiklov
Zaradi narave poslovanja prek spleta se ponudba ten-net ažurira in spreminja pogosto
in hitro.
Cena v spletni trgovini ten-net je prikazana kot Spletna cena.
Spletna cena velja za vse registrirane uporabnike ten-net (to je za uporabnike,
ki ten-net zaupajo svoje podatke). Registriran uporabnik ten-et postanete z
registracijo v spletni trgovini kot član ten-net ali enkratnim vpisom v spletno
trgovino kot gost ten-net. Na prevzemnih mestih so posamezni artikli na voljo za
nakup ter sta na njih prikazana Spletna cena.
Naročilo
Kupoprodajna pogodba med ten-net in kupcem je v spletni trgovini ten-net
sklenjena v trenutku oddaje naročiila. Od tega trenutka so vse cene
in drugi pogoji fiksirani in veljajo tako za ten-net kot za kupca. Kot kupec velja
oseba s podatki, kot so navedeni ob oddaji naročila. Kasnejše spreminjanje podatkov o
kupcu ni mogoče.
Kupoprodajna pogodba (t.j. prvo elektronsko sporočilo o statusu naročila) je v
elektronski obliki shranjena na strežniku ten-net. Informacije naročila so dostopne
na uporabniškem profilu.
Načini plačila
ten-net omogoča naslednje načine plačila:
- z gotovino ob prevzemu*
- z nakazilom na račun Teo-Ten d.o.o. po ponudbi/predračunu
*Pri posameznih naročilih si pridržujemo pravico zahtevati plačilo z nakazilom na
račun Teo-Ten d.o.o. po ponudbi/predračunu, pri čemer še vedno velja Cena.
Blago dostavljamo iz zaloge (po Sloveniji predvidoma v treh do petih delovnih dneh), razen
v primeru prednaročil, ko ga dostavljamo šele po prejemu v skladišče, o čemer ste obveščeni
pri samem izdelku ob oddaji naročila.
Izdaja računa
ten-net po dostavi naročenih artiklov kupcu pošlje tudi račun. V primeru osebnega prevzema
na prevzemnem mestu prejme kupec račun za nakupljene artikle ob njihovem prevzemu.
Na računu sta razčlenjena cena in vsi stroški v zvezi z nakupom.
Kupec je dolžan preveriti pravilnost podatkov pred oddajo naročila. Kasneje podanih
ugovorov glede pravilnosti izdanih računov ne upoštevamo.
Cene
Spletna cena velja za vse registrirane uporabnike ten-net, ki so Teo-Ten d.o.o.
zaupali svoje podatke. Registriran uporabnik ten-net postanete z registracijo v
spletni trgovini kot član ten-net ali enkratnim vpisom v spletno trgovino kot gost
ten-net.
Vse cene vsebujejo DDV, razen če je izrecno napisano drugače.
Cene veljajo v trenutku oddaje naročila in nimajo v naprej določene veljavnosti.
Cene veljajo v primeru plačila z zgoraj navedenimi načini plačila, pod zgoraj navedenimi
pogoji.
Kljub izjemnim naporom, da bi zagotovili najbolj ažurne in točne podatke, se lahko zgodi,
da je podatek o ceni napačen. V tem primeru, ali v primeru, da se cena artikla spremeni
med obdelavo naročila, bo ten-net kupcu omogočil odstop od nakupa.
Postopek obveščanja o nakupu
Po oddaji naročila kupec prejme obvestilo po elektronski pošti, da je
naročilo sprejeto. Članu ten-net so na spletni strani ten-net vselej dostopni
izčrpni podatki o statusu in vsebini naročila. ten-net naročilo pregleda, preveri
dobavljivost naročenih artiklov in naročilo potrdi oziroma z razlogom zavrne. ten-net
lahko za preverjanje podatkov ali zaradi zagotavljanja točnosti dobave pokliče kupca na
njegovo kontaktno telefonsko številko. Pri dobavi artiklov, ki jih ten-net nima na
zalogi v lastnem skladišču, je ten-net izključno vezan na dobavo s strani svojega
dobavitelja in na čas, v katerem lahko ta dobavitelj dostavi artikel do ten-net.
Prek elektronske pošte ten-net kupca sproti obvešča o ažurnih podatkih v zvezi z
dobavo artiklov. Če je dobavna doba zelo dolga in kupec ne želi čakati, lahko kupec to
sporoči ten-net, ki bo artikel odstranil iz naročila in vrnil kupcu morebitna že
vplačana sredstva, ostale artikle iz naročila pa po izbiri kupca ali dobavil ali pa celotno
naročilo storniral. Če dobavitelj ten-net ne potrdi dobavljivosti naročenih artiklov
najkasneje do izteka treh mesecev od dneva oddaje naročila, lahko ten-net naročilo
kupca zavrne iz razloga, ker artikel ni na razpolago. Z dnem zavrnitve naročilo kupca
preneha veljati. ten-net ne prevzema nobene odgovornosti za škodo, ki bi nastala
zaradi daljših dobavnih rokov ali zaradi nedobave artiklov, ki jih ten-net nima na
zalogi v lastnem skladišču.
ten-net v dogovorjenem roku artikel pripravi, odpošlje oziroma pripravi za osebni
prevzem in o tem po elektronski pošti obvesti kupca. ten-net v
elektronski pošti pouči kupca tudi o politiki odstopa od pogodbe, kam se lahko obrne v
primeru zamude pri dostavi in kam se lahko obrne v primeru pritožbe.
V primeru, da se kupec pravočasno odloči za preklic naročila, mora prodajalca o tem
nemudoma obvestiti na telefonsko številko splošne pomoči 02 5844 524 ali po e-mailu na
naslov marko.mihalic@teoten.si. Če se zgodi, da je naročilo že odpremljeno, pošiljko kupec
zavrne dostavni službi. V primeru osebnega prevzema (ko je artikel že pripravljen na
prevzem), pa kupec prav tako svojo željo po preklicu naročila sporoči prek zgoraj omenjene
telefonske številke ali po zgornjem e-mailu.
Nakup za pravne osebe
Postopek nakupa za pravne osebe je popolnoma enak kot za fizične osebe, le da vpišete
naslov podjetja in davčno številko podjetja.
Če želite račun na podjetje, sprejemate pogoje poslovanja, ki veljajo za podjetja.
Glavna razlika je v možnostih odstopa od pogodbe: podjetjem, samostojnim podjetnikom
in drugim pravnim osebam omogočamo vračilo dobavljenih artiklov v okviru garancijskih
pogojev. Naštete pravne osebe nimajo možnosti odstopa od pogodbe v 14 dneh od prevzema
artikla brez razloga, kot to velja za potrošnike (fizične osebe).
Vračilo kupnine za pravne osebe ni možno. Za nakupe pravnih oseb prav tako veljajo
Splošni pogoji poslovanja ten-net, več o možnostih vračil v okviru garancijskih
pogojev si lahko preberete v nadaljevanju strani oziroma na strani o vračilih.
Spletna trgovina ten-net pravnim osebam omogoča naslednje načine plačila:
- z gotovino ob prevzemu* (omejitev gotovinskega plačevanja do 420 € z DDV)
- z nakazilom na račun upravitelja Teo-Ten d.o.o. po ponudbi/predračunu
*Pri posameznih naročilih si pridržujemo pravico zahtevati plačilo z nakazilom na račun
Teo-Ten d.o.o. po ponudbi/predračunu, pri čemer še vedno velja Cena.
Pravica do odstopa potrošnika od pogodbe
Potrošnik (navedeno velja izključno za fizične osebe, ki pridobijo artikel za namene
izven svoje pridobitne dejavnosti) ima pravico, da v 14 dneh od prevzema artiklov
prodajalcu sporoči, da odstopa od pogodbe, ne da bi mu bilo treba navesti razlog za
svojo odločitev. Rok se začne šteti en dan po datumu prevzema artiklov.
Odstop od pogodbe potrošnik sporoči na e-naslov prodajalca: marko.mihalic@teoten.si.
Obrazec za odstop od pogodbe artiklov je uporabnikov na voljo
tukaj.
Potrošnik mora artikel vrniti prodajalcu nepoškodovan in v nespremenjeni količini,
razen če je artikel uničen, pokvarjen, izgubljen ali se je njegova količina zmanjšala,
ne da bi bil za to kriv potrošnik. Potrošnik artiklov ne sme neovirano uporabljati do
odstopa od pogodbe. Potrošnik sme opraviti ogled in preizkus artiklov v obsegu, kot je
to nujno potrebno za ugotovitev dejanskega stanja. Potrošnik odgovarja za zmanjšanje
vrednosti blaga, če zmanjšanje posledica ravnanja, ki ni nujno potrebno za ugotovitev
narave, lastnosti in delovanja blaga.
Edini strošek, ki bremeni potrošnika v zvezi z odstopom od pogodbe, je strošek
vračila artiklov (ki se v primeru pošiljanja obračunava po ceniku dostavne službe
in je odvisen od tega ali gre za pošiljko/paket/tovor). Artikel je potrebno vrniti
prodajalcu najkasneje v roku 14 dni od poslanega sporočila o odstopu od pogodbe (nakupa).
Potrošnik nima pravice do odstopa od pogodbe pri pogodbah, katerih predmet je artikel,
ki je bil izdelan po natančnih navodilih potrošnika,
ki je bilo prilagojeno njegovim osebnim potrebam,
ki ni v redni zalogi trgovine in je bil naročen samo za njega,
ki zaradi svoje narave ni primerno za vračilo,
ki je hitro pokvarljivo ali kateremu je že potekel rok uporabe.
Možnosti odstopa od pogodbe ni pri nakupu
programske opreme ali avdio in video nosilcev, če je potrošnik odprl varnostni pečat.
Vračilo vseh prejetih plačil bo izvedeno takoj, oziroma najpozneje v 14 dneh po prejemu sporočila o odstopu od pogodbe.
V izjemnih primerih, ko artikli niso vrnjeni v skladu ZVPot, lahko potrošniku ponudimo
odkup artikla z ustrezno odškodnino, ki jo z zapisnikom določimo ob vračilu. Odkup z
znižano vrednostjo se upošteva ob potrditvi potrošnika po elektronski pošti. Potrošnik
omenjeno odkupnino koristi izključno ob naročilu drugega artikla enake ali višje vrednosti.
Pravico do vračila kupnine v primeru uveljavljanja garancije in stvarnih napak natančneje
urejajo določila
zakona o varstvu potrošnikov
(neuradno prečiščeno besedilo).
Garancija
Artikli imajo garancijo, če je tako navedeno na garancijskem listu ali na računu.
Garancija je veljavna ob upoštevanju navodil na garancijskem listu ter ob predložitvi
računa. Garancijski roki so navedeni na garancijskih listih ali na računu. Obrazec za
vračilo artikla v garancijo se nahaja
tukaj.
Informacija o garanciji je navedena tudi na strani s predstavitvijo artikla. Če informacije
o garanciji ni, artikel nima garancije ali pa podatek v tem trenutku ni znan. V slednjem
primeru lahko kupec kontaktira ten-net, ki bo zagotovil ažurno informacijo.
Poškodba artikla pri dostavi
Če ste po prevzemu pošiljke opazili, da je artikel ali pošiljka fizično poškodovana, v njej manjka
vsebina ali kaže znake odprtja, nas kontaktirajte in bomo skupaj preverili pri Pošti Slovenije.
Postopek je sledeči, pošiljko (embalažo + vsebino) prinesete
najkasneje v roku 30 dni od prevzema pošiljke na vašo matično Pošto, ki vam je artikel dostavila.
Na Pošti je potrebno izpolniti Zapisnik o poškodovani pošiljki, ki ga podpišete tudi vi. Po
prejetju vse potrebne dokumentacije, se na Pošto Slovenije poda zahtevek za odškodnino.
Stvarna napaka
Kdaj je napaka stvarna? Kadar:
- artikel nima lastnosti, ki so potrebne za njegovo normalno rabo ali za promet
- artikel nima lastnosti, ki so potrebne za posebno rabo, za katero jo kupec kupuje, ki pa je bila prodajalcu znana oziroma bi mu morala biti znana
- artikel nima lastnosti in odlik, ki so bile izrecno ali molče dogovorjene oziroma predpisane
- je prodajalec izročil artikel, ki se ne ujema z vzorcem ali modelom, razen če je bil vzorec ali model pokazan le zaradi obvestila.
Kako se preverja primernost artikla?
Preverja se z drugim, brezhibnim artiklom enake vrste, hkrati pa tudi z izjavami
proizvajalca oziroma navedbami na samem artiklu.
Kako se stvarno napako uveljavi?
Kupec nas mora o morebitni stvarni napaki skupaj z natančnim opisom le-te obvestiti v
roku dveh do treh mescev od dneva, ko je bila napaka odkrita in nam hkrati omogočiti pregled artikla. Obrazec za prijavo
stvarne napake se nahaja
tukaj.
Če obstoj napake na blagu ni sporna, vas bomo čimprej, najkasneje v 8 dneh, kontaktirali.
Pravico do uveljavljanja stvarne napake na artiklu natančneje urejajo določila zakona o
varstvu potrošnikov.
Prevzem artiklov, vrnjenih iz obravnave garancije ali stvarne napake
Kupec je dolžan artikel, ki ga je prodajalcu izročil v garancijsko ali drugačno obravnavo,
po zaključku obravnave prevzeti. Kupec prevzame artikel na prevzemnem mestu, na katerem
ga je osebno izročil prodajalcu, v primeru, da ga je poslal po pošti, pa mu bo vrnjen
na naslov za dostavo.
Prodajalec kupcu pošlje obvestilo o vrnitvi artikla iz obravnave ter ga pokliče na prevzem
atrikla. Kupec je dolžan artikel prevzeti v roku 14 dni od dneva obvestila.
Če kupec artikla ne prevzame v navedenem roku, se artikel izroči v hrambo prodajalcu na
naslovu njegovega skladišča: Teo-Ten d.o.o., Cesta Prekomorske brigade 17, 9240 Ljutomer.
Prodajalec hrani artikel v lastnem skladišču.
Artikli z odprto embalažo
Artikli z odrto embalažo so bili vrnjeni, na ten-net in imajo lahko manjše
pomanjkljivosti (poškodovana embalaža/artikel, odprta embalaža, itd.) in gredo v
nadaljnjo prodajo. Tip pomanjkljivosti oziroma stanje artikla sta za vsak artikel pisno
navedena (tako v opisu artikla kot na računu).
Vrnjene artikle v ten-net pregledamo, zato kljub vračilu, odprti embalaži ipd. še
vedno omogočajo normalno delovanje. Zaradi tega je ustrezno določeno tudi novo obdobje
garancije, ki je pisno navedeno ob vsakem artiklu.
V primeru nedelovanja vrnjenega artikla je stranka upravičena do garancijskega popravila
in do odstopa od pogodbe v enakih rokih, kot veljajo za ostale artikle.
Dostava
Pogodben partner za dostavo pošiljk prodajalca ten-net je Pošta Slovenije, vendar si ten-net pridržuje pravico izbrati drugo dostavno službo, če bo s tem
naročilo lahko izpolnil bolj učinkovito. Več o dostavi najdete
tukaj.
Oddaja odpadne električne in elektronske opreme (OEEO)
Ob nakupu nove električne in elektronske opreme (EEO) lahko brezplačno oddate odpadno
električno in elektronsko odpremo (OEEO) v Teo-Ten d.o.o. ali KA-EL. Odpadna
električna in elektronska oprema (OEEO), ki jo boste prepustili, mora biti po namenu
uporabe in razvrstitvi v razred električne in elektronske opreme enaka dobavljeni/kupljeni,
prav tako mora biti število oddanih kosov enaka številu dobavljene električne in
elektronske opreme (EEO).
Varovanje osebnih podatkov
ten-net se zavezuje k trajnemu varovanju vseh osebnih podatkov uporabnika v skladu z
ZVOP-1.
ten-net za nedoločen čas hrani naslednje podatke članov ten-net: ime in priimek,
e-poštni naslov, kontaktni telefon, primarni naslov in naslove za dostavo, državo
prebivališča, čas in datum registracije in arhiv komunikacije z ten-net.
ten-net navedene osebne podatke uporabi izključno za potrebe izpolnitve naročila
(pošiljanje informativnega gradiva, ponudb, računov) in ostalo potrebno komunikacijo s
članom.
Uporabnikovi podatki v nobenem primeru ne bodo predani nepooblaščenim osebam.
Za goste ten-net hrani osebne podatke samo za čas do izpolnitve naročila naslednje
podatke gostov ten-net: ime in priimek, e-poštni naslov, kontaktni telefon, primarni
naslov in naslove za dostavo, državo prebivališča, čas in datum registracije in arhiv
komunikacije z ten-net. Po izpolnitvi naročila se hranijo samo še podatki v zvezi
s posameznim naročilom, do katerih je mogoč dostop samo prek poznavanja številke računa
in številke naročila.
Za varovanje osebnih podatkov je odgovoren tudi uporabnik sam, in sicer tako, da poskrbi
za varnost svojega e-mail naslova, uporabniškega imena in gesla ter ustrezno programsko
(protivirusno) zaščito svojega računalnika.
Komunikacija
ten-net bo z uporabnikom stopil v stik preko sredstev komunikacij na daljavo le, če
temu uporabnik izrecno ne nasprotuje, in v skladu z določili ZEKom-1.
Oglasna elektronska sporočila ten-net bodo vsebovala naslednje sestavine:
- jasno in nedvoumno bodo označena kot oglasna sporočila,
- pošiljatelj ten-net bo jasno razviden,
- različne akcije, promocije in druge tržne tehnike bodo označene kot takšne. Prav tako bodo jasno določeni pogoji udeležbe v njih,
- jasno bo predstavljen način odjave od prejemanja oglasnih sporočil,
- željo uporabnika, da ne želi prejemati oglasnih sporočil, bo ten-net izrecno spoštoval.
Omejitev odgovornosti
ten-net se po svojih najboljših močeh trudi zagotoviti ažurnost in pravilnost podatkov,
ki so objavljeni na njegovih spletnih straneh. Kljub temu pa se lahko lastnosti artiklov,
rok dobave ali cena spremenijo tako hitro, da ten-net ne uspe popraviti podatkov na
spletnih straneh. V takem primeru, bo ten-net kupca obvestil o spremembah in mu omogočil
odstop od pogodbe ali zamenjavo naročenega artikla.
ten-net ima možnost odstopa od pogodbe le, če se ugotovi očitna napaka (46. člen OZ).
Kot očitna napaka se šteje napaka v bistvenih lastnostih artikla in vse zmote, ki se po
običajih v trgovini ali po namenu strank štejejo za odločilne ter jih ten-net v primeru
vednosti ne bi potrdil oziroma sklenil pogodbe. To vključuje tudi očitne napake v ceni.
Pritožbe in spori
ten-net spoštuje veljavno zakonodajo o varstvu potrošnikov. ten-net se po vseh
močeh trudi izpolnjevati svojo dolžnost zagotavljanja učinkovitega sistema obravnavanja
pritožb.
Prodajalec in kupec bosta morebitne spore, nastale iz te pogodbe rešila sporazumno.
V nasprotnem primeru je za reševanje sporov pristojno Okrožno sodišče v Ljutomeru.
V primeru težav se kupec s podajalcem ten-net lahko poveže telefonsko na telefonsko
številko 02 5844 524 ali po elektronski pošti na marko.mihalic@teoten.si. Pritožba se odda
prek e-poštnega naslova marko.mihalic@teoten.si. Postopek obravnave pritožbe je zaupen.
ten-net se zaveda, da je bistvena značilnost potrošniških sporov nesorazmernost med
ekonomsko vrednostjo zahtevka in potrebnim časom ter stroški, ki nastanejo zaradi reševanja
spora, kar je tudi glavna ovira, da potrošnik ne sproži spora pred sodiščem. Zato si
ten-net prizadeva po svojih najboljših močeh, da se morebitni spori rešijo sporazumno.
Izvensodno reševanje potrošniških sporov
Skladno z zakonskimi normativi Teo-Ten d.o.o. ne priznava nikakršnega izvajalca
izvensodnega reševanja potrošniških sporov kot pristojnega za reševanje potrošniškega
spora, ki bi ga potrošnik lahko sprožil v skladu z Zakonom o izvensodnem reševanju
potrošniških sporov.
ten-net, ki kot ponudnik blaga in storitev omogoča spletno trgovino na območju RS,
na svoji spletni strani objavlja elektronsko povezavo na platformo za spletno reševanje
potrošniških sporov (SRPS). Platforma je na voljo potrošnikom
tukaj
.
Navedena ureditev izhaja iz Zakona o izvensodnem reševanju potrošniških sporov, Uredbe
(EU) št. 524/2013 Evropskega parlamenta in Sveta o spletnem reševanju potrošniških sporov
ter spremembi Uredbe (ES) št. 2016/2004 in Direktive 2009/22/ES.
Nakup v trgovini
Nudimo tudi možnost nakupa v poslovalnicah (Ljutomer in Murska Sobota), kjer so možni nakupi za stranke z kartico zvestobe. Za pridobitev kartice se zmenite z našimi trgovci v le-te trgovini.